Hampton By Hilton Güvenli Turizm Sertifikasını aldı - Maraş Aktüel | Kahramanmaraş HaberleriMaraş Aktüel | Kahramanmaraş Haberleri

22 Ekim 2020 - 20:15

Hampton By Hilton Güvenli Turizm Sertifikasını aldı

Kahramanmaraş’ta 2017 yılında açılmasının ardından, misafirlerin yol haritasını belirleyen, 2020 yılında Booking.com tarafından, “Kahramanmaraş’ın en iyi oteli” seçilen Hampton By Hilton, şimdi de “Güvenli Turizm” sertifikasını alarak misafirlerine daha sağlıklı ve hijyenik bir ortamda konaklama imkanı sunuyor.

Son Güncelleme :

29 Ağustos 2020 - 17:11

Hampton By Hilton Güvenli Turizm Sertifikasını aldı

Koronavirüs salgını sürecinde, Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından, kriterleri yerine getiren otellere verilen “Güvenli Turizm Sertifikası”nı, tüm şartları yerine getiren, Hampton By Hilton Kahramanmaraş Oteli de aldı. Ayrıca koronavirüs’e karşı olağanüstü önlemler alan Hampton By Hilton Kahramanmaraş, Hilton Grup otellerinde uygulanan “Clean Stay(Sağlıklı konaklama)” programı ile de artık misafirlerine,  hem düzenli olarak dezenfekte edilen ortak kullanım alanları ve hem de dezenfekte edilip etiketlenen konforlu odalarında hizmet vermeye devam ediyor.

Kahramanmaraş’ın en köklü kuruluşlarından biri olan Otel Belli, 2017 yılında,  baştan sona yenilenerek,  “Hilton Uluslararası Grup Otelcilik”  ile anlaşarak, “Hampton By Hilton Kahramanmaraş” adıyla misafirlerine hizmet sunmaya başladı.

Tüm ziyaretçilerine ve personeline olan yatırımlarını sürdüren Hampton By Hilton Kahramanmaraş, pandemi sürecinde Kültür ve Turizm Bakanlığının zorunluğu kıldığı “Güvenli Turizm Sertifikası” almak için müracaat etti. Tüm hijyen ve sosyal mesafe kurallarını tam olarak uygulayan otel, “Güvenli Turizm Sertifikası” alarak, sağlık ve hijyenik ortam açısından da güvenilir oteller arasına girdi.

Şehir merkezinde, konforu ve huzuru müşterilerine sunan otelde, yenilikler bir biri ardına yaşanmaya devam ederken, Hampton By Hilton Kahramanmaraş’ın Operasyon Müdürü Veysel Girgin yaptığı açıklamada, Güvenli Turizm Sertifikası ile otellerinin hijyenliğinin tescillendiğini belirtti.

Girgin; “Bu kritik pandemi süresince, otelimizde, tüm ziyaretçilerimizin ve çalışanlarımızın sağlığını korumak için,  hijyen önlemlerine çok dikkat ediyoruz. Restoran bölümüzde ve  ortak kullanım alanlarımızda tüm sosyal mesafe kurallarını uyguluyoruz. Ayıca Hilton Grup otellerinde uygulanan, “Clean Stay(Sağlıklı Konaklama) prosedürü ile ortak kullanım alanlarımız, misafirlerimize yapılan  bilgilendirme anonsuna müteakip, düzenli olarak  dezenfekte ediliyor. Yine ortak kullanım alanlarımız ve odalarımızda “Antibakteriyel Islak Mendiller”i misafirlerimizin kullanımına sunuyoruz. Hilton Clean Stay Prosedürleri gereği, odalarımız normal temizlik işlemlerinden sonra, başta özellikle en çok temas edilen kısımlar olmak üzere, dezenfekte ediliyor ve “Mavi Hilton Clean Stay Etiketleri” ile etiketlendiriliyor. Misafirlerimiz isterlerse, etiketlerin üzerindeki kare kodları cep telefonları ile okutarak, tüm Clean Stay prosedürümüz hakkında kolayca bilgi sahibi olabilirler. Misafirimiz odasına geldiğinde, kapıda kendisini, odanın dezenfekte edildiğini onaylayan”Clean Stay Etiketi “karşılıyor. Ve misafirimiz gönül rahatlığı ile odasını kullanıyor“ dedi.

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.