Kahramanmaraş

AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93’e çıkardı

Buna göre, AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93 seviyelerine çıkarmayı başardı. Bu başarı, müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde ele alarak hızlı ve etkili çözümler üretme, yine müşteri taleplerine hızlı ve etkili yanıt verme politikaları ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojileri sayesinde elde edildi.Kahramanmaraş ve Adıyaman'daki tüketicilerine hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini

yüzde 93’lere çıkardı. AKEDAŞ adına Kahramanmaraş ve Adıyaman’da yapılan anket

çalışmasında soruları 14 bin 378 kişi yanıtladı ve katılımcıların yüzde 93’ü memnuniyetlerini dile

getirdi. 2024’te bir önceki yıla göre çağrı artışı yaşanırken, 1 milyonu aşkın çağrı müşteri

temsilcileri tarafından yanıtlandı. 686 bin 212 çağrı müşteri temsilcisine bağlanmadan ve

beklemeden sesli yanıt sisteminde sonuçlandı.

Günlük yanıtlanan ortalama çağrı sayısı 3500 olarak gerçekleşirken, tüketicilerin belirtilen hizmetler

için çağrı merkezini aradığında müşteri temsilcisine bağlanmak için bekleme süresi ortalama iki

saniye, hizmet süresi ise ortalama 73 saniye olarak kayıtlara geçti.

Bu çağrıları arıza bildirimi ve takibi, yeni bağlantı ve abonelik işlemleri, şikâyet ve geri bildirimler,

genel bilgilendirme konularındaki çağrılar ile fatura işlemleri, ödeme işlemleri ve abonelik işlemleri

oluşturdu.

Sesli yanıt sisteminde, 650 bin 147 tüketici “Elektrik Kesintisi Bilgilendirmesi“ konusunda hizmet

alırken, 36 bin 65 tüketici robot sistemde “Fatura Sorgulama” işlemi gerçekleştirerek operatöre

bağlanmadan işlemlerini tamamladı.