İSTANBUL (AA) - Logo Yazılım Türkiye Pazarlama ve Sadakat İdaresi Yöneticisi olarak vazife yapan Begüm Arş Türk, Logo Küme bünyesinde oluşturulan Logo Küme Pazarlama Lideri rolüne atandı.

Kahramanmaraş Kadın İş Geliştirme Merkezi Projesi Başlıyor! Kahramanmaraş Kadın İş Geliştirme Merkezi Projesi Başlıyor!

Logo Yazılım'dan yapılan açıklamaya nazaran, Logo Küme, bütünsel stratejinin oluşturulması ve bütünleşik uzmanlık ünitesinin kurulması maksadıyla pazarlama, kurumsal bağlantı ve müşteri tecrübesi faaliyetlerini tek çatı altında birleştirdi.

Logo, orta ve uzun vadeli küresel stratejileri kapsamında müşterilere ve tüm ekosisteme daha fazla kıymet yaratılması, marka kıymetinin yükseltilmesi, müşteri tecrübesinin güzelleştirilmesi ve eser geliştirme süreçlerinde müşteri ve pazar muhtaçlıklarının daha yeterli öngörülmesi maksadıyla Logo Küme Pazarlama Lideri rolü oluşturdu.

1 Aralık 2020 prestijiyle oluşturulan Logo Küme Pazarlama Lideri rolüne atanan Begüm Arş Türk, Yeditepe Üniversitesi Sanayi Mühendisliği kısmından mezun oldu. Türk, birebir üniversitede yüksek lisansını MBA alanında tamamladı.

Çalışma hayatına 2003'te başlayan Türk, 2004 yılında Güçlü Moskova, Rusya operasyonlarında pazarlama müdürü olarak misyon aldı. Türk, 2007-2015 periyodunda Turkcell'de kişisel satış, ticari pazarlama, perakende geliştirme ve eser planlanma üzere çeşitli alanlarda çalışmasının akabinde ticari pazarlama müdürü olarak misyon yaptı.

Logo Yazılım'a 2016 yılında pazarlama müdürü olarak katılan Türk, 2019'da Logo Yazılım Türkiye Pazarlama ve Sadakat İdaresi Yöneticisi olarak atandı.

Logo'da bugüne kadar pazarlama eser idaresi süreçlerinin yapılandırılması, tahlillerin "go-to-market" süreçlerinin uçtan uca idaresi, müşteri odaklı, stratejik pazarlama planlarının oluşturulması ve hayata geçirilmesinin liderliğini üstlenen Türk, bu misyonlarıyla birlikte müşteri segmentasyonu yapılanmasının eser odaklı modelden gelir ve bedel odaklı modele dönüştürülmesine, rekabet ve karlılık odaklı fiyatlandırma stratejilerinin uygulanmasına, müşterilerin ve iş ortaklarının sesini dinleyen pazar ve saha araştırmalarının yürütülmesine ve Logo ekosistemi ile bağları kuvvetlendirecek gelişim projelerine liderlik etti.