Başkan Akpınar, 2 aylık hizmet sürecini şu satır başları altında değerlendirdi:
DULKADİROĞLU’NU BİRLİKTE İHYA EDECEĞİZ DEDİK
“Vatandaşlarımızın sorunlarını dinlemek, çözüm yollarını birlikte belirlemek ve değerlendirmek bizlerin asli görevidir. Yoğun mesai tempomuzun dışında kalan tüm vakitlerimizi vatandaşlarımızla birlikte geçiriyoruz. Seçim sürecinde vatandaşlarımızla sürekli iletişim halinde olacağımızı ve onların yanında olacağımızı taahhüt etmiştik. Bu bağlamda, vatandaşlarımızın taleplerini, ihtiyaçlarını ve önerilerini dinleyerek, her adımda onların görüşlerine başvurmaya büyük önem veriyoruz. Vatandaşlarımızla el ele vererek, onların katkı ve destekleriyle daha güçlü ve daha güzel bir geleceğe doğru ilerleyebiliriz.”
“Vatandaşların sorunlarını, ihtiyaçlarını ve önerilerini dinleyerek belediye hizmetlerini daha etkin sunmak amacıyla Dulkadiroğlu Belediyesi Danışma Meclisini kurduk. Halkın belediye yönetimine katılımını teşvik ederek, karar alma süreçlerinde şeffaflık ve demokratik değerleri güçlendirmeyi hedefliyoruz. Meclis, toplumun farklı kesimlerinden temsilcilerle çalışarak, sorunlara hızlı ve etkili çözümler üretir, iletişimi güçlendirir ve hizmet kalitesini artıracak.”
İSRAFI ÖNLEDİK, MİLLETİN OLANI MİLLETE HARCAMA ADINA ÇALIŞMALAR YAPTIK
“Göreve gelir gelmez, hizmetlerimizi aksatmadan israfı önlemek için çeşitli tedbirler aldık. Bu tedbirlerin başında, kiralık araçlarla ilgili yaptığımız düzenleme gelmektedir. Belediyemiz bünyesinde oluşturduğumuz araç havuzu sayesinde, ekonomik açıdan büyük bir tasarruf sağladık. Yakıt tasarrufu, ihtiyaç dışı araçlar ve kaynaklarımızı daha verimli kullanma imkanı elde ettik. Bu sistem, hem maliyetleri düşürerek hem de hizmet kalitesini artırarak belediyemize önemli katkılar sağlamıştır.”

“105 mahallemizin muhtarlarını bir araya getirdiğimiz hizmet çalıştayını başarıyla gerçekleştirdik. Belediye meclis üyelerimizin de katkılarıyla, mahallelerimizin sorunlarını ve çözüm yollarını detaylı bir şekilde ele aldık. Bu çalıştayda, sorunların çözümünü hızlandırmak için meclis üyelerimize çeşitli görevler verdik. Böylece, mahallelerimizin ihtiyaçlarına daha hızlı ve etkin bir şekilde yanıt verebilmeyi amaçlıyoruz. Bu ortak çaba, mahallelerimizin gelişimine önemli katkılar sağlayacak.”
VATANDAŞLARIMIZ İLE BİRİMLERİMİZ ARASINDA DAHA HIZLI VE KOLAY İLETİŞİMİ SAĞLADIK
“Vatandaşlarımızla daha iyi iletişim kurmak adına çeşitli çalışmalar gerçekleştirdik. Çağrı merkezimiz, beyaz masamız ve mesaj sistemimize sosyal medya iletişimini de ekleyerek, vatandaşlarımızın taleplerini daha rahat, kolay ve hızlı bir şekilde ilgili birimlere iletmelerini sağladık. Ayrıca, tüm bu sistemleri tek bir çatı altında toplayarak iletişimi daha da kolaylaştıracak yeni bir sistem üzerinde çalışmaktayız. Bu adımlar, vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına daha hızlı ve etkili bir şekilde yanıt vermemizi mümkün kılacak.”
SAHA EKİPLERİMİZ 7 GÜN, 24 SAAT ESASLI ÇALIŞMAKTADIR
“Fen İşleri Müdürlüğümüz, Park ve Bahçe Müdürlüğümüz, Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğümüz ile Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğümüz, 105 mahallemizde 24 saat esaslı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu ekiplerimiz, mahallelerimizin altyapı sorunlarını çözüyor, park ve yeşil alanları güzelleştiriyor, çevreyi koruma ve temiz tutma çalışmalarını yürütüyor ve sosyal-kültürel faaliyetlerle halkımızın yaşam kalitesini artırıyor.




