Covid-19 salgınıyla beraber ön plana çıkan e- ticaret, krizi fırsata çevirmek isteyen girişimcilerin en çok başvurduğu alanlardan birisi oldu.
Pandemi şartlarının dezavantajlarını fırsata çevirerek hem geleneksel mağazacılıkta hem de e ticaret ortamında başarıyı yakalayan girişimcilerden birisi de Göksun Süvari Mağazası işletme sahibi Bünyamin Çalık oldu. Pandemi sonrası e- ticarete yönelen Çalık, aylık ortalama 2 bin 500 adet ürünü çeşitli platformlar aracılığıyla kargo yoluyla müşterilerine ulaştırıyor.
Mağazasının e- ticarete yönelim sürecini değerlendiren Çalık, şöyle konuştu: “Pandemi döneminde birçok sektör faaliyetlerini durdurdu. Bu süreçten en çok etkilenen sektörlerden birisi de giyim sektörüydü. Biz de pandemiyi fırsata çevirmek istedik ve e- ticarete yöneldik.
İyi ki de başlamışız, diyoruz. Şu an internet üzerinden satışlarımız çok iyi. Hem kendi internet satış sitemiz olan bay-men.com üzerinden hem de diğer e ticaret siteleri üzerinden standartların üzerinde bir kalite ve fiyat politikasıyla müşterilerimize hitap ediyoruz. Hatta Trendyol satışlarımızda ilk 50’ye girip bybox oluyoruz.”



